Доброго дня! Зверніть увагу на святковий графік відділу продажу: 27, 28, 29 квітня – відділ продажу не працює Залиште свої контакти і ми звяжемся з вами у вівторок 30 квітня
Адміністратор
Обов’язки адміністратора (ресепшн):
Укладення договорів з населенням
Укладання договорів з орендарями
Прийом та обробка заявок жителів
Введення даних у програмний комплекс КТ
Фіксація в електронному журналі бази даних всіх дій по виконаним роботам
Ведення реєстру заявок у базі даних
ведення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції
створення бази даних в програмі ЖКХ СОЦІУМ
обробка договорів, укладених з мешканцями;
облік пільг та субсидій зі створенням пакету необхідних документів, взаємодія з УТСЗН;
нарахування квартплати та всіх платежів, по яким укладені договори з населенням;
формування та розсилка квитанцій;
звіряння з мешканцями по нарахуванням та оплаті;
щоденне внесення платежів в програму ЖКГ- Соціум та контроль оплат;
Допомога гол. бухгалтеру
Допомога розрахунку тарифу
інші економічні та бухгалтерські питання
тощо..
Графік роботи з 9-00 до 18-00 год. (з 18-00 до 9-00 заявки приймає охорона).
Обслуговуюча організація ТОВ «ПРОДЖЕКТ КОНСАЛТИНГ» Адміністратор – Шмульська Тетяна Анатоліївна